XMEDIA DIGITAL SOLUTIONS

Dizajnerska Rešenja

Ukoliko želite da Vaše poslovanje podignete na viši nivo stvaranjem vizuelnog korporativnog identiteta,
mi imamo grafičko-dizajnerska rešenja za Vas i Vaš biznis.

Dizajn logotipa

Logotip je prepoznatljiv grafički simbol naziva kompanije ili nekog brenda. Obično se sastoji od grafičkog prikaza u obliku slike koja predstavlja delatnost kojom se kompanija bavi i tekstualnog naziva kompanije. Po pravilima grafičkog dizajna, logotip se izrađuje u vektorskom formatu koji omogućava da se štampa u izuzetno velikim formatima bez gubitka kvaliteta oštrine (pikselizacije).

Za kreiranje logotipa koriste se računarski programi kao što su Adobe Illustrator, Corel Draw i drugi. Može da bude i u rasterskom formatu koji se koristi za potrebe dizajna sadržaja u digitalnom obliku (web sajtovi, posteri, reklamni baneri itd). Logotip je nešto što bi svaka kompanija morala da poseduje u cilju stvaranja prepoznatljive slike u svetu.

Dizajn i štampa vizit karti

Vizit karta je “lična karta firme”. Na njoj se nalaze podaci kao što su naziv firme, ime, prezime, broj telefona, email, adresa. Standradne dimenzije vizit karti su 9x5cm a mogu biti izrađene i u drugim dimenzijama.

Štampa na vizit kartama može biti jednostrana ili obostrana. Rade se od raznih vrsta i debljina papira od kojih se najčešće koristi 300gr papir. Mogu da se plastificiraju sa sjajnom ili mat plastikom. Najisplativiji tiraž kad je u pitanju štampa vizit karti je uglavnom 1000 komada. Prilikom štampe najbolje je koristiti vektorsku grafiku za logotip i tekstove a ukoliko se na vizit karti nalaze fotografije, poželjno je da budu što većih dimenzija kako bi imale maksimalan kvalitet kad se odštampaju.

Zašto izabrati nas

Dizajn i štampa cenovnika

Cenovnici se najvećim delom koriste u ugostiteljskim objektima, kafićima i restoranima, kao i u drugim sferama poslovanja, prodavnicama tehničke i druge robe, salonima lepote itd. Mogu biti različitih dimenzija, sa različitim brojem strana u zavisnosti od želja i zahteva klijenata.

Cenovici se obično stampaju u obostranom koloru sa sjajnom ili mat plastifikacijom. Tiraž nije ograničen a cena štampe zavisi od vrste papira koji se koristi u štampi, broja strana, vrste plastifikacije i načina na koji se spajaju strane (lepljenje, spirala, heftanje…).

O Nama

Dizajn i štampa flajera

Reklamni letak ili flajer je jedan od najstarijih načina reklamiranja događaja, koncerata, firmi, proizvoda ili usluga još od nastanka štamparske mašine, a koji je i dalje u upotrebi. informacionog je karaktera i obično sadrži kraći tekst, cene, logotip, a u nekim slučajevima i nekoliko fotografija.

Uglavnom se štampa u većim tiražima, npr. 2000 komada, 4000 komada itd. Flajer može da se štampa jednostrano ili obostrano. Dimenzije mogu biti različite a uglavnom se rade u formatima A6 i A5 kao i u većim formatima npr. A4 koji se savija na dva ili tri dela. Flajeri mogu biti jednobojni, višebojni ili full color. Vrste papira i debljine mogu biti različite.

Dizajn i štampa rollup banera

Rollup baner je vrsta reklame većih dimenzija koja se uspravno postavlja na pod i najčešće se koristi na sajmovima, konferencijama, smeniarima i drugim događajima. Obično sadrži kratke informacije o događaju, logotip i fotografije. Kompaktan je za prenošenje, može brzo i lako da se rasklopi a uz svaki rollup baner dobijate i torbu za nošenje.

Visina rollup banera je 200 cm a širina može biti različita 85, 100, 120 cm. Grafički deo po potrebi može da se menja a da se pritom iskoristi ista konstrukcija.

Dizajn i štampa memoranduma

Memorandum je papir A4 formata koji sadrži logotip i druge podatke firme, kao što su naziv firme, adresa, matični broj, PIB, telefon, email, web sajt. Služi kao šablon za štampanje faktura i otpremnica a obično se radi na 80gr papiru. Štampaju se na ofsetnim mašinama a papir može da bude i različitih boja.

Memorandum, kao deo vizuelnog identiteta firme, podiže ozbiljnost Vašeg poslovanja na viši nivo.

Dizajn logotipa

Logotip je prepoznatljiv grafički simbol naziva kompanije ili nekog brenda. Obično se sastoji od grafičkog prikaza u obliku slike koja predstavlja delatnost kojom se kompanija bavi i tekstualnog naziva kompanije. Po pravilima grafičkog dizajna, logotip se izrađuje u vektorskom formatu koji omogućava da se štampa u izuzetno velikim formatima bez gubitka kvaliteta oštrine (pikselizacije).

Za kreiranje logotipa koriste se računarski programi kao što su Adobe Illustrator, Corel Draw i drugi. Može da bude i u rasterskom formatu koji se koristi za potrebe dizajna sadržaja u digitalnom obliku (web sajtovi, posteri, reklamni baneri itd). Logotip je nešto što bi svaka kompanija morala da poseduje u cilju stvaranja prepoznatljive slike u svetu.

Dizajn i štampa vizit karti

Vizit karta je “lična karta firme”. Na njoj se nalaze podaci kao što su naziv firme, ime, prezime, broj telefona, email, adresa. Standradne dimenzije vizit karti su 9x5cm a mogu biti izrađene i u drugim dimenzijama.

Štampa na vizit kartama može biti jednostrana ili obostrana. Rade se od raznih vrsta i debljina papira od kojih se najčešće koristi 300gr papir. Mogu da se plastificiraju sa sjajnom ili mat plastikom. Najisplativiji tiraž kad je u pitanju štampa vizit karti je uglavnom 1000 komada. Prilikom štampe najbolje je koristiti vektorsku grafiku za logotip i tekstove a ukoliko se na vizit karti nalaze fotografije, poželjno je da budu što većih dimenzija kako bi imale maksimalan kvalitet kad se odštampaju.

Dizajn i štampa cenovnika

Cenovnici se najvećim delom koriste u ugostiteljskim objektima, kafićima i restoranima, kao i u drugim sferama poslovanja, prodavnicama tehničke i druge robe, salonima lepote itd. Mogu biti različitih dimenzija, sa različitim brojem strana u zavisnosti od želja i zahteva klijenata.

Cenovici se obično stampaju u obostranom koloru sa sjajnom ili mat plastifikacijom. Tiraž nije ograničen a cena štampe zavisi od vrste papira koji se koristi u štampi, broja strana, vrste plastifikacije i načina na koji se spajaju strane (lepljenje, spirala, heftanje…).

Dizajn i štampa flajera / letaka

Reklamni letak ili flajer je jedan od najstarijih načina reklamiranja događaja, koncerata, firmi, proizvoda ili usluga još od nastanka štamparske mašine, a koji je i dalje u upotrebi. informacionog je karaktera i obično sadrži kraći tekst, cene, logotip, a u nekim slučajevima i nekoliko fotografija.

Uglavnom se štampa u većim tiražima, npr. 2000 komada, 4000 komada itd. Flajer može da se štampa jednostrano ili obostrano. Dimenzije mogu biti različite a uglavnom se rade u formatima A6 i A5 kao i u većim formatima npr. A4 koji se savija na dva ili tri dela. Flajeri mogu biti jednobojni, višebojni ili full color. Vrste papira i debljine mogu biti različite.

Dizajn i štampa rollup banera

Rollup baner je vrsta reklame većih dimenzija koja se uspravno postavlja na pod i najčešće se koristi na sajmovima, konferencijama, smeniarima i drugim događajima. Obično sadrži kratke informacije o događaju, logotip i fotografije. Kompaktan je za prenošenje, može brzo i lako da se rasklopi a uz svaki rollup baner dobijate i torbu za nošenje.

Visina rollup banera je 200 cm a širina može biti različita 85, 100, 120 cm. Grafički deo po potrebi može da se menja a da se pritom iskoristi ista konstrukcija.

Dizajn i štampa memoranduma

Memorandum je papir A4 formata koji sadrži logotip i druge podatke firme, kao što su naziv firme, adresa, matični broj, PIB, telefon, email, web sajt. Služi kao šablon za štampanje faktura i otpremnica a obično se radi na 80gr papiru. Štampaju se na ofsetnim mašinama a papir može da bude i različitih boja.

Memorandum, kao deo vizuelnog identiteta firme, podiže ozbiljnost Vašeg poslovanja na viši nivo.

Portfolio

Dizajn Logotipa

Portfolio

Vizit Karte

Portfolio

Katalozi

Portfolio

Prospekti

Portfolio

Flajeri

Portfolio

Cenovnici

Portfolio

Nalepnice

Portfolio

Bilbordi

Portfolio

Izrada Kutija